کاربرد کلید لمسی و مزایای خانه هوشمند
نوشته شده توسط : یوتک

کلید لمسی یکی از ارکان اصلی خانه هوشمند امروزی است. این کلیدها با ظاهر زیبا و تنوع رنگی بالایی در بازار دیده می شوند. اما شاید کاربران عادی چندان با کاربرد آن ها آشنا نباشند. به نظر شما کلید لمسی در خانه هوشمند تا چه اندازه کارایی دارد؟ آیا تهیه ی کلید تاچ نسبت به خرید لامپ های هوشمند ارجحیت دارد؟ یک کلید لمسی با کیفیت چه امکاناتی را ارائه می دهد؟ با ما همراه شوید تا پاسخ چنین سوالاتی را دربیابید.

 
 

مفهوم خانه تنها به یک چهار دیواری محدود نمی‌شود بلکه باید شامل محیطی آرام و امن باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای هوشمند سازی ساختمان این است که خانه شما را به محیطی امن و آرام تبدیل می‌کند. تجهیزات هوشمندی که نهایت امنیت  و آرامش را به خانه هوشمند می‌آورند شامل: دوربین‌های هوشمند، سنسور دود، سنسور نشتی آب و … هستند. دوربین‌های هوشمند متناسب با نوع برنامه‌ای که به آن‌ها می‌دهید پروسه فیلم‌برداری را به صورت شبانه‌روز انجام می‌دهند یا زمانی که شما از خانه خارج می‌شوید فیلم‌برداری را آغاز می‌کنند. بنابراین امکان کنترل و نظارت همه ی بخش‌های خانه هوشمند چه از راه دور و چه از راه نزدیک وجود دارد.

هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از این نیست که بتوانید همه چیز را از راه دور کنترل کنید. خوشبختانه خانه هوشمند چنین امکانی را به شما می‌دهد؛ از این‌رو می‌توانید تمامی تجهیزات هوشمند را چه از راه نزدیک و چه از راه دور برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل کنید. بنابراین زمانی که خارج منزل هستید یا برای مدتی به مسافرت رفته‌اید به راحتی می‌توانید همه بخش‌های خانه را تنها از طریق موبایل خود مشاهده کنید.

علاوه‌بر این وظایف هر یک از سیستم‌های هوشمند را کنترل کنید یا حتی سناریویی که برای آن‌ها تنظیم کرده بودید را تغییر دهید. همه این کارها تنها با یک موبایل و لم دادن روی مبل انجام می‌شوند. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از مزایای خانه هوشمند تجربه اوج رفاه و آسایش است.

 
 
 

 





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: